“Technický marketing” aneb špinavá práce s čísly

Kreativa, vizuál, brand… Důležité. Znát reálné ekonomické dopady aktivit pro firmu…. ještě důležitější. V době cookies restrikcí, končících Google Analytics a v době, kdy online propagace stojí více než TV reklamní spoty, je pro firmy zejména 1) správně měřit 2) objektivně vyhodnocovat 3) včas reagovat, naprosto nezbytné. A jaká je realita po 8 letech zkušeností v digitální agentuře? V mé přednášce se pokusím nastínit červené vlajky, které indikují, že “něco někde nevychází…” Zároveň nakousnu, co aktuálně řešit v oblasti vyhodnocování online komunikace a investice do ní. A možná něco navíc.

Filip Bartoš: Weboo Marketing & Technology, COO – kreativní ředitelmá 8 let praxe v digitální agentuře, původní hluboká specializace na SEO, nyní komplexní projektový management s přesahem do interim marketingového řízení firem. Hlavní zaměření na e-commerce scénu a na B2B výrobní firmy.