Úspěch je 80% spěch, 20% ú a z 0% kritické myšlení

Věřím v kreativní, uměleckou a vzdělávací sílu her a ukážu vám jak takový jantar jako já může tvořit pro celý svět z nejhezčí vesnice na světe jménem Zlín, a přitom chodit do práce jen spát.

Pavel je digitální designer a game designer. Zakladatel nezávislého herního studia polyperfect, které se specializuje na tvorbu interaktivních assetů a podporu herních teamů po celém světě. Pavel se zaměřuje na herní engine – Unity, kde patří mezi 10 nejúspěšnějších světových vydavatelů na Unity Asset Storu. Díky mnoha oceněním navázal spolupráci s herními ikonami, jako je Will Wright (SimCity, The Sims), Lauren Elliot (Carmen Diego), pomáhal Národnímu Muzeum v L.A. nebo dodával 3D modely pro Facebook-Oculus. Mimo to dlouhodobě spolupracuje s Univerzitou Tomáše Bati ve Zlíně, kde nyní vede i nově vzniklý ateliér Game Design. Pavel klade hlavní důraz na výtvarnou prezentaci, UX/UI design, animace a technickou preciznost.