Monetizace obsahu a trendy v online komunikaci

Platit za jedno kafe ve Starbucks 99 Kč nám přijde normální tak, jako se složit s kamarády na Netflix nebo Spotify. Měsíčně provedeme spoustu mikroplateb, které na konci měsíce činí nemalou částku. Co takhle to změnit a místo placení za různé věci si naopak nechat platit? Monetizace obsahu je velký trend, a to nejen pro mediální domy, novináře a podcastery. Patreon, Only Fans nebo dokonce zpoplatněné Close Friends na Instagramu. Možností je spousta…. Pojďme se podívat kudy běží zajíc, ať vám něco neuteče. Zároveň bych na to rád navázal aktuálními trendy v online prostředí a zamyslel se nad tím, co nás čeká u budoucí generace Alfa.

Vlastním jménem Jonáš Čumrik – Deset let jsem publikoval obsah na internetu pod pseudonymem Johny Machette a živil se jako influencer. Šest let jsem jako freelancer na volné noze konzultoval nadnárodní společnosti, startupy a státní organizace ohledně digitální komunikace, reklamy a způsobu oslovení generace Z. Dnes jsem druhým rokem součástí komunikačního brandu katz83, kde na pozici Ideamakera pomáhám našim klientům od strategie přes kreativu, až po krizový management v digitálním prostředí.