Přeskočit na obsah
Zlínský BARCAMP | 2023Zlínský BARCAMP | 2023
  • Speakeři
  • Workshopy
  • Doprovodný program
  • Panelová diskuze
  • Harmonogram
  • Sponzoři
  • Historie
  • Kontakt
  • Registrace
  • |
  • Přihlášení
Zlínský BARCAMP | 2023
Jan Podhorný | Archetypo, Miuza

Jak je důležité míti Proč?

Proč, je klíčové slovo, které nás naučí chápat význam našeho podnikání. 

Proč, je slovo, které nás naučilo postupně chápat svět kolem nás. 

Honza Podhorný má mnohaleté zkušenosti s plánováním marketingových strategií, kreativity, reklamních kampaní, mediálního plánování, PR, komunikace, grafického designu, content marketingu, video contentu a online marketingu. 9 let vedl marketingový tým ve společnosti TESCOMA, kde se podílel mimo jiné na vybudování retailové sítě prodejen, především samotného konceptu, vizuálního stylu a instore komunikace.

Je spoluzakladatelem startupu ARCHETYPO, který se zabývá designem, vývojem a výrobou interiérových produktů a zakladatelem kreativní marketingové agentury MIUZA, která se specializuje na branding, design, grafický design, 3D design, video produkci, strategii značek, marketingové poradenství a copywriting.

Uděl hvězdičky pro tento návrh:
Musíte se přihlásit, abyste mohli hlasovat
TIC

Chcete se stát také partnerem Barcampu? Jestli ano napište nám na e-mail: barcamp@utb.cz

Facebook Instagram E-mail Linkedin

© 2023 Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Postaveno na platformě WordPress. Tyto stránky používají pouze cookies nezbytné pro jejich správné fungování.

  • Speakeři
  • Workshopy
  • Doprovodný program
  • Panelová diskuze
  • Harmonogram
  • Sponzoři
  • Historie
  • Kontakt
  • Registrace
  • |
  • Přihlášení