Přeskočit na obsah
Zlínský BARCAMP | 2023Zlínský BARCAMP | 2023
  • Homepage
  • Registrace
  • Harmonogram
  • Sponzoři
  • Historie
  • Kontakt
  • |
  • Přihlášení
Zlínský BARCAMP | 2023
FILIP BARTOŠ

“Technický marketing” aneb špinavá práce s čísly

Kreativa, vizuál, brand… Důležité. Znát reálné ekonomické dopady aktivit pro firmu…. ještě důležitější. V době cookies restrikcí, končících Google Analytics a v době, kdy online propagace stojí více než TV reklamní spoty, je pro firmy zejména 1) správně měřit 2) objektivně vyhodnocovat 3) včas reagovat, naprosto nezbytné. A jaká je realita po 8 letech zkušeností v digitální agentuře? V mé přednášce se pokusím nastínit červené vlajky, které indikují, že “něco někde nevychází…” Zároveň nakousnu, co aktuálně řešit v oblasti vyhodnocování online komunikace a investice do ní. A možná něco navíc.

Filip Bartoš: Weboo Marketing & Technology, COO – kreativní ředitel – má 8 let praxe v digitální agentuře, původní hluboká specializace na SEO, nyní komplexní projektový management s přesahem do interim marketingového řízení firem. Hlavní zaměření na e-commerce scénu a na B2B výrobní firmy.

Štítky příspěvků: #10:45 C
TIC

Chcete se stát také partnerem Barcampu? Jestli ano napište nám na e-mail: barcamp@utb.cz

Facebook Instagram E-mail Linkedin

© 2023 Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Postaveno na platformě WordPress. Tyto stránky používají pouze cookies nezbytné pro jejich správné fungování.

  • Homepage
  • Registrace
  • Harmonogram
  • Sponzoři
  • Historie
  • Kontakt
  • |
  • Přihlášení