Ruslan Skopal
MARŽE = CASH, NA 100 % OTEVŘENĚ, PRAKTICKY (A ZÁBAVNĚ)
Jak řešit problém s nízkým nebo snižujícím se AOV? Jak kontinuálně navyšovat marži na různých úrovních objednávky? Jak snižovat nutnost dotace dopravy zdarma? Jak maximalizovat průchodnost košíkem? Jak vyhodnocovat zákaznickou linku a co nejvíce ji zefektivňovat? Jaké jsou úskalí expanze do 23 zemí? Jak udělat výzkum trhu za 10 000 Kč? Co si vzít od konkurence a jak ji sledovat? Jak jednoduše aplikovat AI do každodenní workflow? Pozor na vratky! Podle čeho udělat predikci plánu na rok dopředu? Jak růst na propadajícím se trhu?
Ruslan Skopal je spoluzakladatelem e-shopu Trenýrkárna.cz, který společně se svým kolegou Adamem Rožánkem vybudovali od nuly do aktuálních ročních tržeb kolem 250 mil. Kč. V současné době už Trenýrkárna.cz neprodává spodní prádlo jen v Česku, ale i v celé EU. Do rodiny Trenýrkárna.cz spadají i značky jako Styx, Nedeto, Pietro Filipi nebo e-shopy Maluna.cz, což je specializovaný e-shop s blogem na téma menstruační potřeby a také Povidlo.cz, které je specializovaný e-shop na potisk textilu. Zároveň je Ruslan zakladatel společnosti Tisk Kvalitně, která exceluje ve světě polygrafie (vizitky, letáky, reklamní potřeby atd.) a nejnověji je i členem Boardu digitální agentury Promogen, kterou spoluzakládal v roce 2022. Dohromady tyto agentury Tisk Kvalitne a Promogen dosahují ročního obratu okolo 100 mil Kč.